Vanaf februari vorig jaar voelde ik me al een hele poos ontzettend vermoeid, futloos en wou steeds slapen.
Dit tot groot ergernis van mezelf en de mensen rondom mij want "als jongedame van 23 zoveel slapen, alstublieft hé zeg! toon eens wat karakter" Dus ik deed mijn best.
Ik had net een heel moeilijke beslissing achter de rug en volgens mij moest ik daar gewoon wat van"bekomen".
de waarheid was echter anders. In mei stapte ik naar de dokter voor een bloedproef en die stelde klierkoorts vast.
Aangezien ik interimaris was, dierf ik niet het risico lopen om drie weken thuis te zijn en mijn job te verliezen, dus ik ben gewoon blijven werken maar heb steeds geprobeerd om mijn slaap in het weekend "in te halen". ik nam vitaminesupplementen en ben blijven sporten omdat dit me energie gaf.
ik sliep soms van vrijdagavond tot maandagochtend als gevolg dat ik op korte tijd ook veel ben afgevallen (maar dat ik dit niet erg vind, laat ik hier nu terzijde
Na een hele poos voelde ik me beter, al wist ik dat ik moet opletten. maar ik was een beetje actiever, voelde me blijer ... tot een maand geleden.
ik voel me terug ontzettend vermoeid, ookal ik stipt ga slapen. Kvoel me futloos en wil liever helemaal niets doen terwijl ik helemaal niet zo bén. ik ben normaal heel erg actief, loop van hot naar her en neem steeds veel hooi op m'n vork maar nu lukt het me niet en ik vind dit zooooo frustrerend.
Gisteren ben ik gaan lopen, samen met mijn vriend. en je kent dat wel, je wil niet onderdoen voor elkaar dus heb ik het dubbele gelopen van wat ik normaal loop. gevolg? vandaag ben ik een wrak en ik spreek niet eens over het fysieke aspect ...
Ik zit echt op een punt dat ik de moed verlies. ik heb het er zo heel erg moeilijk mee dat ik zo futloos en moe loop, bovendien heb ik steeds last van hoofdpijn. kword er verdrietig en zelfs boos van, ik verzet me tegen mijn vermoeidheid in de hoop dat ik het zal overwinnen, maar als ik alle forums lees ...
Dus concreet zijn mijn vragen: herkent iemand deze situatie? hoe lang kan zoiets duren, kan je klierkoorts opnieuw krijgen? zijn er goede vitaminesupplementen die aan te raden zijn? zal het ooit overgaan of moet ik er mij maar gewoon bij neerleggen dat ik nooit meer de actieve Vaness zal zijn van vroeger?
alle reacties zijn welkom
groeten